موتور برق چیست؟
نوشته شده توسط : rahimi

موتور برق چیست ؟

موتور برق یکی دیگر از محصولات مولد برق است و به لحاظ کارایی همچون دیزل ژنراتور عمل می نماید ، اما در مقیاس بسیار کوچک تر ، کارخانجات تولید ژنراتور و دیزل ژنراتور برای تنوع دادن به محصولات خود و برآورده کردن نیاز مشتری این وسیله را تولید و به بازار جهانی عرضه می کنند و با توجه به مصرف بسیار بالای این محصول کارخانجات تولید کننده بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که قادر به تولید انواع موتور برق با مشخصات فنی متفاوت و با یکدیگر به رقابت می پردازند . زمانی که کاربر به این دستگاه نیاز دارد که در محلی که وجود انرژی برق ضروری است ، اما متاسفانه برق شهری موجود نباشد مانند کوه , باغ و صحرا و یا برای مصارفی که ثابت نباشد. موتور برق مجموعه ای شامل یک موتور و یک ژنراتور می باشد که ژنراتور نیروی مکانیکی موتور را با استفاده از گشتاور به نیروی الکتریکی خروجی تبدیل میکند که اندازه و سایز موتور برق بر مبنای میزان جریان الکتریکی خروجی آن که KW کیلو وات و یا KVA می باشد متفاوت است.

موتور برق ها در انواع مختلفی وجود دارد از جمله موتوربرق بنزینی و موتوربرق گازوئیلی موتور برق گازی که بر اساس نیاز مشتری و تنوع در محصول صورت می گیرد که هر یک از این نوع گروه ذکر شده خود دارای مدل های مختلفی همچون استارتی و هندلی می باشد . انتخاب بنا به مقدار مصرفی کیلووات است که موتور برق سه فاز و تک فاز در این مجموعه قابل انتخاب است کاربرد این نوع وسیله معمولا در مکان هایی است که نیاز به به برق تکفاز و حداکثر برق سه فاز در قدرت کم باشد که به دلیل جابجایی آسان یکی از پر مصرف ترین دستگاه تولید مولد برق است .

انواع موتوربرق های آذر موتور:

اجزای موتور برق





:: برچسب‌ها: قیمت موتور برق بنزینی،قیمت موتور برق الماکس،موتور برق الماکس، موتور برق بنزینی،موتور برق هوندا، قیمت موتور برق هوندا،نمایندگی موتور برق الماکس، نمایندگی موتور برق بنزینی هوندا، موتور برق ELEMAX، موتور برق HONDA ELEMAX،قیمت موتور برق HONDA ELEMAX ، لیست قیمت موتور برق، لیست قیمت موتور برق بنزینی،لیست قیمت موتور برق هوندا،فروش موتور برق ژاپنی،قیمت موتور برق، لیست قیمت موتور برق HONDA، موتور برق دیزلی،موتور برق دیزلی کوچک،قیمت موتور برق دیزلی، لیست قیمت موتور برق دیزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: